Adminkit
Adminkit
Adminkit er det eneste verktøyet som samler arbeidet med HR, personaloppgaver, avtaleforvaltning og GDPR-dokumentasjon, slik at du får kontroll og sparer masse tid.
Hva hjelper integrasjonen meg med?
Integrasjonen mellom Adminkit og ditt ERP system muliggjør sømløs datautveksling ved oppstart og ved behov manuelt. Enhver endring utført i Adminkit kan overføres til ditt ERP system med kun et knappetrykk.
Adminkit er utviklet for små- og mellomstore bedrifter, fokusert på å effektivisere arbeidsdager med mange ulike oppgaver. Helt uten oppstartsgebyr og en lynrask oppstart på bare 5 minutter, er Adminkit enkelt å ta i bruk.
Med Adminkit får du tilgang til et omfattende sett med funksjoner, inkludert:
• Personalinformasjon
• Arbeidskontrakter
• Digital signering
• Ferdige malverk
• Ferieplanlegging
• Fraværsregistrering
• Avtaleforvaltning
• GDPR-dokumentasjon
• Integrasjonen til ditt ERP system inkludert
• Og mye mer
✅ Fra kr.49,- per bruker per måned
✅ Ingen bindingstid
Prøv gratis i 10 dager👍
Slik deles dataene
Ansatt
Overfører og synkroniserer ansattinformasjon begge retninger.
Hvordan kommer jeg i gang?
Integrasjonen er enkel å sette opp:
• Aktiver Adminkit integrasjonen i ditt ERP system.
• Logg inn eller opprett bedriftsprofil i Adminkit på www.adminkit.no. Pass på at du at lagt inn et organisasjonsnummer på profilen.
• Gå til menyen øverst og velg integrasjoner
• Velg Unimicro
• Velg brukeren din fra Unimicro og verifiser e-postadressen din via et tilsendt engangspassord.
• Velg så hvordan dine data skal synkroniseres
• Det var det

Adminkit
Av AdminKit AS
Adminkit er det eneste verktøyet som samler arbeidet med HR, personaloppgaver, avtaleforvaltning og GDPR-dokumentasjon, slik at du får kontroll og sparer masse tid.
59 kr pr. selskap