Easy Step
Easy POS er et nettbasert kassesystem utviklet for å gjøre din hverdag enklere, enten du er eier, leder eller ansatt. Systemet har et bredt spekter av tilleggsprogrammer spesialisert for å dekke behov til ulike bransjer, alt presentert på en enkel og brukervennlig måte. Vi har utviklet integrasjoner til 3.parter – på blant annet regnskap, logistikk, booking og HR-systemer, slik at det kan linkes til deres nåværende systemer. Vi lever av at du som butikkeier eller leder lykkes med din bedrift. Derfor vil vi gjøre vårt ytterste for å forenkle og muliggjøre alle aspekter i din butikkhverdag.
Hvorfor bruke Easy POS?
- Effektivisere hverdagen
- Enkel tilgang til salgsstatistikk og fortjeneste
- Økt salg
- Bedre rutiner for å ta betalt
- Spar tid og kostnader for regnskap
- Enklere å holde orden
- Enklere og bedre lagerkontroll
NB! Samtykke til å dele data med Easy Step
Vi gjør oppmerksom på at ved å aktivere Easy Step, Rapport og Likviditet, samtykker du til å dele følgende data med Easy Step:
- Regnskapsdata
- Salgsdata
Easy Step
Av Easy Step
Morgendagens totalleverandør innenfor butikkdata
59 kr pr. selskap