Ny julekalender: Vinn middag på restauranten Under!
I desember deler Uni Micro ut premier hver dag i en splitter ny julekalender. – Vi hadde lyst til å gjøre noe gøy for kundene våre, sier teamleder for ettermarked i Uni Micro, Stian Søvdsnes Knudsen (26).
Registrer deg for å være med på vår julekalender!
Mange regnskapsførere forbinder kanskje slutten av året med nettopp årsavslutning, men i år kan vi i Uni Micro tilby noe litt ekstra. Når adventstiden setter inn torsdag 1. desember, dukker det opp et splitter nytt produkt!
– Da blir det verdenspremiere på vår julekalender. Dette er første gang vi tester det ut. Vi lager en digital julekalender som vi skal sende til våre kunder, men også spre i sosiale medier, forteller teamleder for ettermarked i Uni Micro, Stian Søvdsnes Knudsen (26).
Gavekort på Under!
Han lover moro og fine premier.
– På kontoret liker vi å ha det gøy og ha konkurranser, og det ønsker vi å dele med våre kunder. Flere av lukene er en liten videohilsen fra oss. Det er multiple choice-spørsmål i hver luke som deltakeren skal svare på. Det blir noen enkle spørsmål om oss og det vi driver med, røper Knudsen.
Hver dag er det trekning av flotte premier, for eksempel gavekort på digitale tjenester og butikker. For de aller mest trofaste kalenderåpnerne er det også en skikkelig godbit til slutt.
– Det blir premier på hver luke og en hovedpremie til slutt. De som åpner alle lukene, kan også være med i trekningen av hovedpremien til en verdi av kr 14.000: et gavekort på restauranten Under, forteller Knudsen. (Beløpet dekker Immersion smaksmeny 17-18 retter, tilpasset vinpakke og aperitif. Samt 5000,- i tilskudd til reise)
Under er en helt spesiell restaurant i Spangereid, helt ytterst i Lindesnes. Den befinner seg under vann og har hatt én stjerne i Michelinguiden de tre siste årene.
Mer om restauranten: under.no
NB! Ønsker du å vinne gavekortet på restauranten Under, må du som sagt følge med fra første luke og åpne hver og én av dem! Vi gleder oss!
Skaper engasjement
Målet med julekalenderen er å skape positivt engasjement og gi noe gøy til kundene, men også å nå ut med informasjon og faglige budskap i forlengelsen av det.
– Det er viktig med eksponering og å være til stede for å skape litt engasjement rundt oss. Sånn kalenderen er bygget opp, ønsker vi også å få flere abonnenter på vårt nyhetsbrev, sier Knudsen.
Ideen kom på stand
Julekalender-konseptet kom til underveis på fagdagene som Regnskap Norge arrangerer rundt om i landet. Når vi snakker med Knudsen, står han i Trondheim.
– Ideen kom til oss mens vi var her. Når vi får snakket med kundene og det blir litt engasjement, får vi lyst til å gjøre noe gøy for dem, sier Knudsen.
– Har det vært bra respons på standen?
– Her i Trondheim vil jeg si de er ganske livlige. Her blir det litt prat. Det er viktig for oss å være til stede, så vi faktisk får møtt kundene fysisk av og til. Det er ikke så enkelt i hverdagen.